Arnold for Cinema 4D v3.3.7 (R21/R22/R23/R24) [WIN]
يوفر Arnold for Cinema 4D (أو C4DtoA) جسرًا إلى جهاز عرض Arnold من داخل واجهة Cinema 4D القياسية. سمات:
- تكامل سلس مع C4D: الكائنات (مثيلات ، أجهزة استنساخ ، مشوهات ، مولدات) ، هندسة MoGraph ، شعر وشعيرات.
- دعم كل من الجسيمات الأصلية وجسيمات التفكير.
- أسرع عرض تفاعلي (IPR) لجميع ملحقات Arnold ، يسمح بمعاينة تغييرات المعلمات بسرعة دون مقاطعة عملك.
- Arnold Shading Network Editor ، محرر مواد قائم على العقدة.
- قائمة شاملة من أدوات التظليل والمرافق ، بما في ذلك خرائط الرأس والمواد لكل وجه.
- عرض الحجم باستخدام OpenVDB.
- مؤجل ، تقديم توليد الوقت للهندسة باستخدام عقدة أرنولد الإجرائية.
- سير العمل الخطي الأصلي.
- عرض الفريق ، بما في ذلك العرض الموزع أحادي الإطار.
- دعم المكونات الإضافية لجهات خارجية مثل X-Particles و Turbulence FD.
متطلبات النظام:
سينما 4D:
- R21.026 وما فوق
- S22.016 وما فوق
- 23.008 راند وما فوق
- S24.035 وما فوق
- Windows 10 أو أحدث ، مع Visual Studio 2019 القابل لإعادة التوزيع.
- تحتاج وحدات المعالجة المركزية إلى دعم مجموعة تعليمات SSE4.1.
- يعمل عرض GPU على نظامي التشغيل Windows و Linux فقط ويتطلب وحدة معالجة الرسومات NVIDIA لبنية Ampere أو Turing أو Volta أو Pascal أو Maxwell. نوصي باستخدام برامج التشغيل 460.39 أو أعلى على Linux و 461.40 (Quadro) أو 461.40 (GeForce) أو أعلى على Windows. راجع بدء استخدام Arnold GPU للحصول على مزيد من المعلومات.
- يتطلب Optix ™ denoiser وحدة معالجة الرسومات NVidia مع CUDA ™ Compute Capability 5.0 وما فوق.
Arnold for Cinema 4D (or C4DtoA) provides a bridge to the Arnold renderer from within the standard Cinema 4D interface.
Features:
- Seamless integration with C4D: objects (instances, cloners, deformers, generators), MoGraph geometry, hair and splines.
- Support for both native particles and Thinking Particles.
- The fastest interactive rendering (IPR) of all Arnold plugins, allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
- Arnold Shading Network Editor, a node-based material editor.
- A comprehensive list of shaders and utilities, including vertex maps and per-face materials.
- Volume rendering with OpenVDB.
- Deferred, render time generation of geometry with the Arnold procedural node.
- Native linear workflow.
- Team Render, including single-frame distributed rendering.
- Support for third party plugins like X-Particles and Turbulence FD.
System Requirements:
Cinema 4D:
- R21.026 and above
- S22.016 and above
- R23.008 and above
- S24.035 and above
- Windows 10 or later, with the Visual Studio 2019 redistributable.
- CPUs need to support the SSE4.1 instruction set.
- GPU rendering works on Windows and Linux only and requires an NVIDIA GPU of the Ampere, Turing, Volta, Pascal, or Maxwell architecture. We recommend using the 460.39 or higher drivers on Linux and 461.40 (Quadro), 461.40 (GeForce), or higher on Windows. See Getting Started with Arnold GPU for more information.
- Optix™ denoiser requires an NVidia GPU with CUDA™ Compute Capability 5.0 and above.
بسعر رمزي طريقة الاشتراك بالعضوية المميزة VIP
تحميل مباشر العضوية المميزة تيلجرام
روابط مجانية
uploadrar
usersdrive
للحصول على كل جديد الرجاء الاشتراك بالقناة على تلجرام
اكتشاف المزيد من سوق المصمم
اشترك للحصول على أحدث التدوينات المرسلة إلى بريدك الإلكتروني.