Motion Design School – Rigging and Animation in Maya
عن ماذا تتكلم هذه الماده؟
Maya هي معيار الصناعة للرسوم المتحركة والتزوير. إذا كنت ترغب في تحريك شخصيات مثل الرسوم المتحركة ثلاثية الأبعاد من Disney ، فأنت في المكان الصحيح. في هذه الدورة ، ستتعلم كيفية إنشاء منصة يمكن أن تكون كذلك
يتم تحريكها يدويًا أو تلقائيًا بسرعة وسهولة.
مهما كانت الشخصية التي تمتلكها ، سواء كانت إنسانًا أو حيوانًا.
سنبدأ بسيطًا ، بأسئلة: هل تحتاج إلى منصة على الإطلاق؟
ما هي الحالات التي تتطلب ذلك؟ بعد ذلك ، سنمضي تدريجياً
من استخدام أنظمة mGear إلى إنشاء الإعدادات الخاصة بنا.
هذه الدورة مخصصة لأولئك الذين اكتشفوا برنامج Autodesk Maya مؤخرًا. يجب أن تكون مستعدًا لأن التزوير يتطلب مستوى عالٍ من التركيز بالإضافة إلى بعض الخبرة في العمل مع الأبعاد الثلاثية. في بعض الأحيان لن يكون الأمر بهذه السهولة ، ولكن تزوير هو الطريقة الوحيدة لإضفاء الحيوية على شخصيتك.
خط أنابيب الإنتاج الكامل
تغطي هذه الدورة العملية الكلاسيكية بأكملها. سوف تفهم كيفية التعامل مع أي مشروع رسوم متحركة بدءًا من التزوير
وتنتهي بالرسوم المتحركة النهائية.
مهام عملية
في هذه الدورة ، ستحصل على 90٪ من الممارسة. الجميع يتحدث عن نظرية مملة. لقد أعددنا شيئًا أكثر تشويقًا لتدريب مهاراتك بشكل أفضل.
حيل تجربة حقيقية
تعتمد الدورة على فيديو حقيقي تم إنشاؤه لمدرسة تصميم الحركة. اكتشف كيف تم تحريك الشخصيات. امنحهم الشخصية واجعلهم يرقصون!
Motion Design School – Rigging and Animation in Maya
What is this course about?
Maya is the industry standard for animation and rigging. If you want to animate characters like 3D animators from Disney, you are in the right place. In this course, you will learn how to create a rig that can be
quickly and easily animated manually or automatically.
Whatever character you have, whether it is a human or an animal.
We will start simple, with questions: Do you need a rig at all?
What cases do require it? After that, we will gradually proceed
from using mGear systems to creating our own setups.
This course is for those who have very recently discovered Autodesk Maya. You should be prepared that rigging requires a high level of concentration as well as some experience in working with 3D. At times it won’t be that easy, but rigging is the only way to bring your character to life.
Complete Production Pipeline
This course covers the entire classical process. You will understand how to approach any animation project starting from rigging
and ending with the final animation.
Practical Tasks
In this course, you will get 90% of practice. Everybody is talking about a theory that is boring. We’ve prepared something more interesting to train your skills better.
Real experience tricks
The course is based on a real video that was created for motion design school. Find out how the characters were animated. Give them personality and make them dance!