Stylized Fantasy Prop Tutorial

Stylized Fantasy Prop Tutorial

Stylized Fantasy Prop Tutorial

تحيات!

خلال هذه السلسلة التعليمية ، ستتعلم تقنيات AAA التي أستخدمها شخصيًا ومهنيًا لإنشاء دعائم لألعاب الفيديو! من الحظر إلى العروض النهائية ، آخذك خلال عملية التفكير الخاصة بي وأريك كيف أستخدم العديد من البرامج مثل Maya و ZBrush و Substance Painter لإنشاء: الحواجز والخشب المنحوت ونحت أوراق الشجر والأشعة فوق البنفسجية المناسبة وطرق التعبئة والإضاءة والعرض في Unreal Engine 5 والمزيد! هدفي هو منحك المزيد من الثقة في عملية إنشاء الأصول / الدعامة لألعاب الفيديو.

ملاحظة:

هذه الدورة مخصصة لأولئك الذين يرغبون في زيادة معرفتهم بخطوط أنابيب ألعاب الفيديو وستتطلب مستوى أساسيًا من الفهم في Maya و ZBrush و Photoshop و Substance Painter و UE5. مخصص للمبتدئين / المستخدمين المتوسطين.

على ماذا حصلت:

اضغط هنا للابلاغ عن روابط لاتعمل

يجب تسجيل الدخول لتتمكن من الابلاغ
CAPTCHA image

This helps us prevent spam, thank you.

Reporting link not working

-10+ ساعات من المحتوى المسجل

-15 فيديو عن عملي حول كيفية إنشاء دعامة خيالية منمقة.

مخطط المنتج:

في كل مقطع من مقاطع الفيديو هذه ، أمارس عمليتي في الوقت الفعلي وأشرح أساليبي وأفكاري. بمجرد أن أتطرق إلى ‘كيفية’ ، أقوم بتسريع مقاطع الفيديو واستخدام التقنيات التي قمت بتدريسها. بعد الجزء السريع ، أتحدث عن أي عيوب واجهتها على طول الطريق وأشرح أي شيء لم يتم تغطيته من قبل.

00_Intro: في هذا الفيديو ، ألقي نظرة على المفهوم وأقسمه إلى أجزائه الفردية وأتحدث عن طرق التعامل معه ككل.

01_The_Blockout: أنا هنا أناقش كيفية التعامل مع نموذج الحظر وما يجب فعله وما لا يجب فعله. (فيديو تعليق مباشر ومقطع فيديو سريع)

02_Preparing_The_Sculpt: أتحدث عن تقنيات وطرق محددة لإعداد نموذج بلوك أوت للنحت في ZBrush.

03_Sculpting_The_Chest_Pt_01: هنا أذهب إلى تقنيات القضاء على الشبكات الخاصة بنا للاستعداد للنحت. كما أعرض كيف أنحت الخشب المنمق. (فيديو تعليق مباشر ومقطع فيديو سريع)

04_Sculpting_The_Chest_Pt_02: استمرار الجزء الأول …

05_Sculpting_The_Books: أظهر مدى سهولة نحت الكتب بأسلوب بسيط باستخدام ZBrush.

06_Sculpting_he_Papers: لقد أوضح مدى سهولة نحت قطع بسيطة من الورق باستخدام ZBrush.

07_Sculpting_The_Foliage: في هذا الفيديو أعرض كيف أقوم بإنشاء أوراق الشجر باستخدام ZBrush فقط.

08_Unwrapping_Pt_01: في هذا الفيديو ، أعرض كيفية تنظيف شبكة بولي منخفضة التدمير في مايا وإعدادها لفك التغليف.

09_Unwrapping_Pt_02: هذا استمرار لـ Pt_01 بالإضافة إلى إظهار كيف أقترب من فك التغليف وأيضًا تعبئة الأشعة فوق البنفسجية باستخدام مايا.

10_Texturing_The_Chest_Pt_01: أريكم كيف أتعامل مع بداية أصل منمق باستخدام Substance Painter.

11_Texturing_The_Chest_Pt_02: استمرار الجزء 01

12_Texturing_The_Chest_Pt_03: استمرار الجزء 02

13_Texturing_The_Foliage_and_Pages: أعرض لك خطوات متشابهة في التركيب ولكن كيف أقوم بتركيب أوراق الشجر في الرسام وأقوم ببعض الرسم اليدوي البسيط والفعال في Photoshop للصفحات.

14_Lighting _ & _ Rendering_in_UE5: أطلعك على كيفية إعداد مشهد سهل للغاية في UE5 وكيفية إعداد بعض الأضواء البسيطة بالإضافة إلى إعداد كاميرا سينمائية لأخذ بعض الصور عالية الجودة للدعامة.

روابط مهمة:

ماييف برودبين / فنان مفهوم

حسابها على تويتر:drawmaevedraw

ملاحظات الإصدار
تمت الإضافة في فيديو جديد ‘Assembling_and_Texturing_The_Pages_and_Foliage’

Stylized Fantasy Prop Tutorial

Greetings!

Throughout this tutorial series you are going to learn AAA techniques that I use personally and professionally to create props for video games! From blockout to final renders, I take you through my thought process and show you how I use various software like Maya, ZBrush, and Substance Painter to create: blockouts, sculpted wood, sculpting foliage, proper UVs and packing methods, lighting, and rendering in Unreal Engine 5 and more! My goal is to give you more confidence in the asset/prop creation process for video games.

NOTE:

This course is intended for those wanting to further their knowledge of video game pipelines and will require a basic level of understanding in Maya, ZBrush, Photoshop, Substance Painter, and UE5. Intended for beginners/intermediate users.

What You Get:

-10+ hours of recorded content

-15 video of my going over my process for how to create a stylized fantasy prop.

Product Outline:

In each of these videos, I walk through my process in real-time and explain my methods and thoughts. Once I have gone over “How to” I speed the videos up and use the techniques I taught. After the sped up portion, I talk about any pitfalls I ran into along the way and explain anything that wasn’t covered earlier.

00_Intro: In this video I look at the concept and break down it’s individual parts and talk about ways to approach it as a whole.

01_The_Blockout: Here I discuss how to approach a blockout model and what to do and not to do. (Live commentary video & sped up video)

02_Preparing_The_Sculpt: I talk about specific techniques and methods to prepare the blockout model for sculpting in ZBrush.

03_Sculpting_The_Chest_Pt_01: Here I go over techniques for decimating our meshes down to get ready for sculpting. I also show how I sculpt stylized wood. (Live commentary video & sped up video)

04_Sculpting_The_Chest_Pt_02: Continuation of part 1…

05_Sculpting_The_Books: I show how easy it can be to sculpt simple stylized books using ZBrush.

06_Sculpting_The_Papers: I show how easy it can be to sculpt simple stylized pieces of paper using ZBrush.

07_Sculpting_The_Foliage: In this video I show how I create foliage using only ZBrush.

08_Unwrapping_Pt_01: In this video I show how to clean up a decimated low poly mesh in Maya and prepare it for unwrapping.

09_Unwrapping_Pt_02: This is a continuation of Pt_01 as well as show how I approach unwrapping and also packing of the UVs using Maya.

10_Texturing_The_Chest_Pt_01: I show you how I tackle the start of a stylized asset using Substance Painter.

11_Texturing_The_Chest_Pt_02: Continuation of Part 01

12_Texturing_The_Chest_Pt_03: Continuation of Part 02

13_Texturing_The_Foliage_and_Pages: I show you similar steps of texturing but how I approach texturing the foliage in Painter and doing some simple but effective hand painting in Photoshop for the pages.

14_Lighting_&_Rendering_in_UE5: I walk you through how to set up a very easy scene in UE5 and how to set up some simple lights as well as setting up a cinematic camera to take some high quality renders for the prop.

Important Links:

Maeve Broadbin/Concept Artist

Her Twitter: @drawmaevedraw

Release Notes
Added in a new video “Assembling_and_Texturing_The_Pages_and_Foliage”

معاينة | الصفحة الرسمية | Homepage


تحميل مباشر العضوية المميزة

تحميل مجاني من katfile

Stylized Fantasy Prop Tutorial.part1.rar – 3.9 GB
Stylized Fantasy Prop Tutorial.part2.rar – 3.9 GB
Stylized Fantasy Prop Tutorial.part3.rar – 79.0 MB

تحميل مجاني من Rapidgator

Stylized Fantasy Prop Tutorial.part1.rar
Stylized Fantasy Prop Tutorial.part2.rar
Stylized Fantasy Prop Tutorial.part3.rar

اظهر المزيد

اضغط هنا للابلاغ عن روابط لاتعمل

يجب تسجيل الدخول لتتمكن من الابلاغ
CAPTCHA image

This helps us prevent spam, thank you.

زر الذهاب إلى الأعلى

البرنامج كامل فيلمورا 11

Wondershare Filmora 11.4.7.358 x64 Multilingual
close-link
%d مدونون معجبون بهذه: